Monday 17 June 2013

EZY CHEESE


Pernahkah anda merasai keenakan wedges di KFC atau pernahkah anda merasai keenakan kentang bakar ? Tahukah anda bahawa anda juga boleh membuat sendiri wedges yang anda gemari dan menikmatinya di rumah anda sendiri ? Rahsia keenakan wedges adalah pada sos pekat kuningnya. Kini anda juga boleh memiliki sos kuning (cheese sauce) dengan harga yang sangat berpatutan ! 

Ianya dijamin sedap ! Syarikat Ezy Cheese juga merupakan pengedar cheese sauce untuk syarikat KFC ! GERENTI DIJAMIN HALAL ! Satu peket kecil ezy cheese bersamaan 100gram pula boleh digunakan untuk 1 KG wedges segera.










pek 100gram



Harga Runcit Ezy Cheese seperti gambar rajah di bawah :




Testimoni hebat Ezy Cheese

Berminat ??

masukkan bayaran anda ke akaun

Bank rakyat : Izzah Izzati Binti Zulkifli
22012176324-1 

dan 
SMS ke 0145278743, 
 nama, alamat, jumlah bayaran, no tel, tarikh bayaran, masa bayaran

*************************

  menyebut tentang seorang pemuda yang bermusafir dalam perjalanan yang jauh, hal rambutnya kusut masai, mukanya berdebu di mana dia mengangkat tangan ke langit : Wahai Tuhanku...wahai Tuhanku... sedangkan makanannya haram, minumannya haram dan pakaiannya haram..Dan dia dibesarkan dengan memakan makanan haram maka bagaimana Kami mahu mengabulkan doanya. ( Riwayat Muslim, no 1015, 2/703 ; hadis sohih)
Apabila wang dan pendapatan menjadi haram, doa tiada lagi dilihat dan diterima oleh Allah swt. Ibu kepada segala jenis doa adalah solat. Apabila solat sudah tidak lagi diterima, runtuhkan sensitiviti dan antenna agama dari dirinya, menyebabkan ia sesat dan terus menjauh dari Allah swt, menuju ke majlis hina bersama para iblis dan Syaitan. Moga dijauhkan Allah.


                                                                                                   

No comments: